یخچال یک وسیله حیاتی در خانه است. خرابی یخچال میتواند خسارات بسیاری را در پی داشته باشد. ما در تعمیرات البرز میکوشیم بهترین خدمات را در اسرع وقت و در محل شما ارائه کنیم. مشتریان زیادی در کرج به ما اعتماد دارند و ما با ارائه خدماتی دقیق و با صرفه مزد اعتماد مشتریان خود را میدهیم.

برند های زیادی را میتوانیم در زمانی کوتاه تعمیر کنیم. این یک ادعا نیست و حقیقت است.

یخچال بوش یخچال سامسونگ یخچال ال جی یخچال زیمنس یهچال ویرپول یخچال مابه یخچال الکترو استیل و … بسیاری از برند های نامی را براحتی و با تجربه بالا تعمیر میکنیم.

کمپرسور قلب یخچال شماست. تشخیص مشکلات کمپرسور با گوش دادن به یخچال شما شروع می شود – چه زمانی و کجا صدا ظاهر می شود؟ گوشی پزشکی ممکن است به پاسخ به این سوالات کمک کند. یخچال خود را از دیوار جدا کنید و گوش دهید.

چراغ ها ممکن است از چند جهت دچار مشکل شوند. استروبینگ، چشمک زدن همزمان، سوسو زدن و نور متناوب جلوه های متفاوتی از مسائل مرتبط با نور هستند.

ال ای دی هایی که یخچال شما را روشن می کنند، به خصوص پس از اتمام گارانتی، مستعد خرابی هستند. نور شما ممکن است سوخته باشد و نمی درخشد. اگر هنگام باز کردن یخچال، چراغ‌ها سوسو می‌زنند یا چشمک می‌زنند، احتمالاً ماژول یا مجموعه نور از کار افتاده است.

خرابی ناشی از تراکم، اتصالات شل، سیم های چین دار یا تراشه تخته مدار معیوب است. بیایید بررسی کنیم که چه اشتباهی رخ داده است.

یخچال صدای تق تق می دهد؟

قبل از برداشتن و تعویض، یا آزمایش مداوم قطعات الکتریکی، یخچال را خاموش کنید. این کار از آسیب دیدن قطعات جلوگیری می کند و از برق گرفتگی شما جلوگیری می کند. با این حال، برخی از اجزای الکتریکی – مانند خازن ها – بار خود را ذخیره می کنند و نباید دستکاری شوند.

یخچال خارج از سطح ممکن است از همکاری یا خنک کردن موثر خودداری کند. همچنین ممکن است صداهای عجیبی ایجاد کند. یخچال خود را تراز کنید.

یخچال خنک نمی شود اما فریزر کار می کند؟

اگر برق یخچال شما قطع شده باشد کار نمی کند. مطمئن شوید که چراغ های داخلی یا چراغ های کنترل بیرونی روشن هستند. شاید یخچال کار می کند اما سوسو زدن یا سوختن چراغ ها نشان دهنده برق است.

یخچال ها زمانی که دمای حدود 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتیگراد) و در داخل خانه نگهداری می شوند بهترین عملکرد را دارند. نوسانات ناشی از این دما بر ظرفیت خنک کنندگی تأثیر می گذارد و نوساناتی در دما ایجاد می کند.

هنگامی که در یک گاراژ گرم نشده که دما به زیر 36 درجه فارنهایت (2 درجه سانتیگراد) می رسد، یخچال ممکن است خاموش شود و خنک شدن متوقف شود. این می تواند منجر به آب شدن و گرم شدن مواد غذایی در داخل یخچال عایق شده شود.

مهم نیست ایراد یخچال شما چیست. با ما تماس بگیرید و ایراد را بسرعت برطرف کنید.