تعمیرات برند ها, نکات مهم

ایرادات مهم ماشین لباسشویی

ایرادات لباسشویی

شاید هنگاه خرابی ماشین لباسشویی همه ما دچار دستپاچگی شویم و بسرعت بدنبال ایراد دستگاه خود بگردیم. ایرادات زیادی ممکن است برای ماشین لباسشویی رخ دهد که نیازمند تعمیرات تخصصی باشد.

در این مطلب قصد داریم راهنمایی مفیدی در باره برخی از خرابی ها ارائه کنیم تا بتوانید بسرعت مشکل را برطرف کنید.

ماشین‌های خاکستر در طرح‌های بسیار متفاوتی عرضه می‌شوند، اما برخی از مشکلات متداول و غیر متداول وجود دارد که در بین همه آنها مشترک است. در زیر برخی از چنین مشکلاتی وجود دارد که سعی کرده‌ایم به آنها بپردازیم، اجازه دهید هر مشکل را یک به یک بررسی کنیم.

  1. ماشین لباسشویی روشن نمی شود

مشکلات زیادی وجود دارد که ممکن است باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود. بنابراین، با بررسی کلید برق اصلی برای شل بودن اتصالات، کار نکردن سوکت برق، سالم بودن فیوز و غیره شروع کنید. اگر این کار کمکی نکرد، اگر ماشین لباسشویی درب جلو دارید، بررسی کنید که قفل درب خوب کار می کند. در برخی موارد، کلید برق اصلی یا ماژول کنترل (PCB) ماشین لباسشویی از کار می افتد. اگر تجربه قبلی در کار با سیم های برق و ولتاژ بالا ندارید، با یک متخصص تعمیر تماس بگیرید تا ماشین لباسشویی را بررسی کند.

  1. ماشین لباسشویی پر سر و صدا است

اجسام محبوس شده در بین وان بیرونی و درام نیز می توانند عامل ایجاد سر و صدا باشند، چیزهایی مانند سکه ها و زباله ها بسیار رایج هستند که از اطراف بخاری بین درام بازیابی می شوند و می توانند به ماشین و هر لباسی در آن آسیب وارد کنند. اطمینان حاصل کنید که تمام جیب های پارچه را قبل از قرار دادن آنها در دستگاه پاک کنید.

با گذشت زمان یاتاقان های ماشین لباسشویی نیز شروع به تخریب و معیوب شدن می کند و باعث ایجاد صدای بلند در هنگام چرخش می شود. استفاده از ماشین لباسشویی با بلبرینگ معیوب می تواند باعث آسیب مرگبار شود. این را می توان با روانکاری یاتاقان با گریس (یا روغن) یا با تعویض آنها اصلاح کرد.

ماشین لباسشویی هنگام تخلیه صدا ایجاد می کند یا اصلاً تخلیه نمی کند

در این حالت پمپ تخلیه معیوب یا مسدود شده است. انسداد در پمپ می تواند به دلیل تجمع الیاف پارچه و کثیفی رخ دهد. به سادگی تمیز کردن پمپ و شیلنگ متصل مشکل را حل می کند. توصیه می شود برای این کار یک متخصص تعمیرکار استخدام کنید زیرا این کار مستلزم برچیدن مجموعه پمپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *