تعمیرات برند ها, نکات مهم

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج

تعمیر لباسشویی بوش در کرج

ماشین‌های لباسشویی لوازم خانگی هستند که برای شستشوی لباس‌ها با آب استفاده می‌شوند. کاربران مواد شوینده لباسشویی را به صورت مایع یا پودر به آب شستشو اضافه می کنند و دستگاه از هم زدن برای تمیز کردن لباس ها استفاده می کند. اولین حق ثبت اختراع انگلیسی برای ماشین لباسشویی در سال 1691 صادر شد. ماشین های لباسشویی این دوره عموماً ماشین لباسشویی های چرخشی بودند، به این معنی که از ظروف یا پایه های محصور شده ای استفاده می کردند که دارای شیارها، انگشتان یا پاروهایی برای کمک به هم زدن لباس ها بودند. ماشین‌های لباسشویی مدرن از موتورهای درایو مستقیم استفاده می‌کنند که می‌توان سرعت موتور را به صورت الکترونیکی کنترل کرد.

امروزه ولی تکنولوژی این ماشین ها بسیار پیچیده و کارایی آنها بسیار بالا رفته است. حالت های شستشو مختلف برای هر نوع لباس جهت آسیب کم به آنها طراحی شده و سیستم های شستشو بسیار پیشرفته شده است. خرابی ماشین ها لباسشویی میتواند بسیار ناراخت کننده باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج

تعمیرات البرز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در کرج است. سابقه درخشان در این زمینه ما را به پر افتخار ترین مجموعه های کرج تبدیل کرده است. تکنسین های ما با دانش کامل از روند تعمیرات و کارکرد دستگاه میتوانند بهترین خدمات را بشما ارائه کنند.

تمامی مدل های ماشین لباسشویی بوش توسط متخصصین ما تعمیر میشوند. نیازی نیست که دستگاه خود را تا تعمیرگاه حمل کنید. ما در محل شما در زمانی کوتاه آن را تعمیر خواهیم کرد.

ایراداتی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد از قبل آنالیز شده اند و با استفاده از تجربه کارشناسان ما براحتی برطرف خواهند شد.

ماشین لباسشویی شما تخلیه نمیکند؟

اگر لباسشویی تخلیه نکند، ممکن است تسمه پمپ شکسته یا فرسوده شده باشد. تسمه را بررسی کنید و اگر علائمی از سایش بیش از حد نشان داد آن را تعویض کنید.

پمپ تخلیه

اگر واشر آب را تخلیه نکند، پمپ تخلیه ممکن است معیوب باشد. همچنین معمول است که یک جوراب کوچک یا لباس دیگری در پمپ تخلیه یا شلنگ تخلیه گیر کند. قبل از تعویض پمپ، هر دو را از نظر انسداد بررسی کنید.

گرفتگی پمپ یا شیلنگ

اگر واشر تخلیه نشود، ممکن است پمپ یا شلنگ مسدود شده باشد. معمولاً جوراب‌های کوچک یا سایر لباس‌های کوچک وارد سیستم تخلیه آب می‌شوند و شلنگ منتهی به پمپ یا خود پمپ را مسدود می‌کنند. شیلنگ ها را از پمپ خارج کنید تا اجناس لباس خارج شود. به خاطر داشته باشید که هر آبی که در واشر وجود دارد پس از برداشتن از شیلنگ ها خارج می شود.

نشتی آب از جلوی ماشین لباسشویی

هنگامی که جت های موجود در دستگاه پخش صابون در شروع یک چرخه به داخل دستگاه پخش کننده صابون می پاشند، آبی که از پایین سمت چپ سوراخ دستگاه پخش به سمت پایین لوله می رود، نشت می کند.من به وضوح می بینم که لوله ای که در زیر سینی تلگراف قرار دارد و فکر می کنم قرار است بیشتر آب اضافی را از بین ببرد، با سوراخی که زیر آن قرار دارد همسطح نمی نشیند. من می توانم لوله را حرکت دهم تا به راحتی زیر آن بنشیند، اما هر بار شستشو به نظر می رسد ارتعاشات لوله را جابه جا می کند تا دوباره شکافی برای خروج آب وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *