نکات مهم

چرا درب لباسشویی قفل میشود؟

چرا درب لباسشویی قل میشود؟

دلایلی که ممکن است درب ماشین لباسشویی شما گیر کند:

در اینجا رایج ترین دلایل گیرکردن درب ماشین لباسشویی را عنوان میکنیم: اگر درب ماشین لباسشویی باز نمی شود، میتواند بدلیل عدم پمپاژ آب به موقع باشد ، می تواند به دلیل معیوب بودن سوئیچ فشار یا انسداد در سیستم فشار باشد، برای برخی از ماشین‌ها، اگر سوئیچ فشار ریست نشود، قفل در را روشن نگه می‌دارد. خاموش کردن ماشین در حال کار باید اجازه دهد قفل درب خنک شود و بعد از چند دقیقه می توانید درب ماشین لباسشویی را باز کنید.

اینترلاک ها در پایان چرخه ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین صبور باشید. شایع ترین علت قفل شدن درب لباسشویی، آب باقی مانده در دستگاه است. سعی کنید یک چرخه چرخش / تخلیه را اجرا کنید. اگر این کار انجام نشد، می توان با قرار دادن شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی پایین تر از درام (در یک سطل یا سینی) دستگاه را تخلیه کرد.

قفل درب به سادگی گیر کرده است. یه مهندس زنگ بزن گیره، دستگیره یا قسمتی از مکانیزم گیره درب شکسته است و در را باز نمی کند.

نحوه باز کردن درب ماشین لباسشویی

هرگز از زور استفاده نکنید!

با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا دستگاه شما را تعمیر کند و به شما کمک کند تا لباس های خیس و شسته نشده رادر سریع ترین زمان ممکن نجات دهید. سپس دوباره با یک برنامه شستشو بشویید تا لباس های شما پاک شوند..
نحوه باز کردن درب ماشین لباسشویی در اواسط چرخه

اگر چیزی در جیب شلوار جین خود جا گذاشته‌اید و می‌خواهید آن را بیرون بیاورید، به سادگی دکمه شروع/مکث را فشار دهید یا صفحه را در حالت خاموش قرار دهید. با این کار واشر آب را تخلیه می کند و پس از چند دقیقه می توانید درب را به راحتی باز کنید. البته برخی از ماشین ها لباسشویی این گزینه را ندارند و امکان استپ کردن ماشین وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *