تعمیرات برند ها, نکات مهم

تعمیر یخچال زیمنس در کرج

تعمیر یخچال زیمنس در کرج


حتی بهترین و معتبر ترین لوازم خانگی نیز دچار ایراد میشوند و باید تعمیر شوند. نتیجه: شکست و بهره وری محدود. برای جلوگیری از خرابی های پرهزینه، خدمات تعمیر سریع و تامین مطمئن قطعات یدکی ضروری است.

خدمات تعمیر سریع و مطمئن

تیم تعمیرات البرز در کرج لوازم خانگی شما را در محل شما تعمیر و سرویس میکند. ما بصورت تخصصی بر روی برند زیمنس تبهر و تسلط کامل داریم و میتوانید برای تعمیر یخچال زیمنس با ما تماس بگیرید.

مخاطب شما برای تعمیرات
در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تعمیرات، تعویض، قطعات یدکی، تبدیل یا مرجوعی، لطفاً با خط تلفن مرکزی تعمیرات ما برای مشتریان خانگی و صنعتی در کرج تماس بگیرید.

اگر متوجه هر گونه مشکلی در یخچال خود شدید، مانند صدا یا بوی غیرمعمول، ابتدا این نکات عیب یابی را بررسی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که درزگیرهای درب محکم هستند و هیچ نشتی وجود ندارد. اگر متوجه شدید که کمپرسور به درستی کار نمی کند، سعی کنید برق دستگاه را خاموش کرده و دوباره آن را روشن کنید.

تیم تعمیرات البرز بسرعت در محل شما حاضر خواهند شد و عملیات تعمیر را در حضور شما و با نظارت کامل شما انجام خواهند داد.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس در کرج

یکی از دستگاه های پرطرفدار زیمنس ساید بای ساید این شرکت است. این دستگاه شبانه روز در خانه شما کار میکند و ممکن است پس از مدتی دچار اختلال یا خرابی شود. ما در تعمیرات البرز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید زیمنس در کرج را انجام میدهیم.

مشکلات یخچال فریزر زیمنس و راه حل ها


زیمنس یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است که به دلیل سبک ساخت منحصر به فرد و ساخت با کیفیت بالا که می تواند برای دهه های آینده دوام بیاورد، مشهور است.

یخچال زیمنس خنک نمی شود

یک مشکل رایج در یخچال فریزر این است که محفظه یخچال خنک نمی شود یا عملکرد ناکافی دارد.

معمولی ترین دلایل خنک نشدن یخچال زیمنس وصل نبودن آن به برق، محکم بسته نشدن درب، شکستن درزگیرها، گرفتگی دریچه ها، ناتمیز یا شکستگی کندانسور است.

این مشکل می تواند خاموش شدن سوئیچ باشد یا دوشاخه به اشتباه داخل پریز قرار گرفته باشد.

دلیل دیگر می تواند فیوز معیوب ناشی از سیم کشی نامنظم باشد.

یخچال زیمنس تولید یخ نمیکند؟

یکی از مشکلات رایج یخچال‌های زیمنس این است که تولید یخ را متوقف می‌کنند، که صاحبان به آن عادت کرده‌اند و زمانی که دیگر در دسترس نیستند آن را از دست می‌دهند.

هنگامی که یخ ساز در یخچال زیمنس کار نمی کند، معمولاً به دلیل مسدود شدن خطوط تامین یا قطعات معیوب است.

یخچال زیمنس دارای نویز یا صدای بلند است

در سالن نشسته اید و می خواهید برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنید و تنها چیزی که می توانید بشنوید صدای زمزمه یخچال است.

هر چقدر هم که تلاش کنید نمی توان آن را نادیده گرفت.

شایع ترین علت سر و صدا یا بلند بودن یخچال زیمنس به دلیل کثیف یا معیوب بودن قطعات است.

نشتی آب یخچال زیمنس

گهگاه مشتریان زیمنس نشت آب از یخچال ها را گزارش می دهند که باعث آشفتگی در آشپزخانه و خراب شدن کف های چوبی می شود.

نشتی آب یخچال زیمنس معمولاً ناشی از گرفتگی قطار یخ زدایی است که به اندازه کافی منجمد شده است تا جریان آب را مختل کند یا نشت در مخزن آب.

قطار یخ‌زدایی یخ‌زده می‌تواند باعث نشت یا چکه‌کردن آب از محفظه‌ای که قطار یخ‌زدایی را نگه می‌دارد، شود.

برای رفع این مشکل، می‌توانید یخ را بجوشانید یا زهکش را با آب جوش بشویید تا از شر یخ و هر گونه زباله‌ای که باعث انسداد می‌شود خلاص شوید.

یکی دیگر از دلایل نشت آب می تواند خرابی مخزن آب باشد.

اگر در مخزن آب خود نشتی پیدا کردید، آن را به طور کامل تعویض کنید، زیرا چسب چسب به دلیل پلاستیکی بودن مخزن این کار را به خوبی انجام نمی دهد.

اگر یخچال شما همچنان نشتی دارد، می توانید شیر ورودی آب را بررسی کنید تا ببینید که آیا در شرایط کار قرار دارد یا خیر.

شل شدن ترک می تواند باعث چکه شدن آب از شیر شود، بنابراین مطمئن شوید که آن را محکم در جای خود بچسبانید یا در صورت شکستگی آن را تعویض کنید.

در این بخش در مورد ایرادات مختلف یخچال زیمنس توضیح دادیم ولی توصیه میکنیم درصورتی که ابزار کامل برای تعمیر و یا دانش تعمیرات را ندارید حتما با نمایندگی زیمنس در کرج تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *