تعمیرات برند ها, نکات مهم

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

اسنوا یکی از بنرند های خوب ساخت ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی موفق عمل کرده است. یکی از پرکاربرد ترین لوازم این برند یخچال و ساید بای ساید اسنوا است. بطور کلی یخچال ها و ساید بای ساید ها بدلیل کارکرد شبانه روزی و بی وقفه نیازمند توجه خاص هستند و باید در صورت بروز هرگونه مشکلی بسرعت نسبت به رفع آن اقدام کنیم تا خرابی باعث بروز مشکلات بعدی نشود.

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

یکی از مهم ترین نکات در هنگاخ خرابی یخچال و ساید بای ساید ها عدم جابجایی آنهاسات. این دستگاه ها بدلیل وزن بالایی که دارند عملا جابجایی آنها غیر ممکن است وباید برای تعمیر این دستگاه ها در محل با ظرکت های معتبر تماس بگیرید.

تعمیرات البرز با دانش روز و استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر انواع یخچال در کرج فعالیت دارد و با ارائه برگه گارانتی خدمات میکوشد تا آسودگی خیال شما را فراهم کند.

مشکلات یخچال اسنوا

بسیاری از مشکلاتی که در هنگام مراجعه به مشتری شاهد آن هستم را در این بخش با هم بررسی میکنیم:

  • نشت آب از زیر سینی های یخچال اسنوا
  • کریستال‌های یخ، چکیدن قطرات آب در زیر یخساز تشکیل می‌شوند.
  • یخساز گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند، احتمالاً در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیش از حد یخ زده است این در حالی هست که در برخی موارد اصلا یخ نمی زند و صاحبان خانه باید خودشان یخ اضافی را در یخچال قرار دهند.
  • یخچال اسنوا به هیچ وجه یخ زدایی نمی کند. یخ سازها در قالب‌های بزرگ یخ منجمد می سازند. برخی از صاحبان خانه ها از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز یخچال اسنوا استفاده می کنند.

هر ایرادی که برای یخچال های اسنوا ممکن است رخ دهد با دانش و تجربه براحتی قابل تعمیر است و شما میتوانید برای تعمیر دستگاه خود با تعمیرات البرز تماس حاصل نمائید.

در بسیاری از موارد ترموستات یخچال اسنوا که وظیفه ثابت نگه داشتن دما را دارد ممکن است دچار خرابی شود و این امر موجب میشود تا دمای دستگاه شما ثابت نباشد و مواد غذایی در آن فاسد شود. رفع این مشکل ساده است و با تعویض ترموستات براحتی قابل حل است.

خرابی لاستیک دور درب نیز باعث هدر رفتن دما و کارکردن یکسره یخچال شما خواهد شد. دقت کنید که درب یخچال کاملا بسته شود و از سالم بودن لاستیک دور درب آن مطمئن شوید تا به موتور یخچال شما فشار بیش از حد وارد نشود.

خرابی کمپرسور یخچال اسنوا

یکی از مهمترین قطعات یخچال کمپرسور آن است که شامل قطعات الکترونیکی ، مکانیکی و همچنین گاز دستگاه است. کمپرسور یخچال شامل اجزاء کوچک و بزرگی است که هرابی هر بخش مبتواند موجب بروز مشکلات بسیاری برای یخچال شود. عیب یابی این بخش نیازمند تجهیزات کامل است و باید توسط متخصص صورت گیرد.

کمپرسور سالم میتواند بخوبی کار فشار گار مبرد را انجام دهد و دمای مناسب را تامین کند و آن را به گردش اندازد. در هنگام خرابی کمپرسور باید به برند آن توجه کنید و حتما با متخصصین مشورت کنید.

خرابی فن یخچال نیز میتواند باعث عدم تثبیت دما و یا خنک نکردن یخچال شود. در بسیاری از موارد با تعویض فن مشکل رفع خواهد شد و نیازی به تعمیر یا تعویض کمپرسو نخواهد بود.

طول عمر دستگاه های اسنوا حدود 15 تا 20 سال است و این بستگی به نگهداری و شرایط کمراقبت از آن دارد.

علت بوق زدن یخچال اسنوا

اولین نکته باز بودن درب یخچال است. در صورتی که از بسته بودن درب اطمینان حاصل کردید ممکن است برد دستگاه خراب شده باشد. برد الکتریکی مهمترین قطعه ای است که در یخچال فریزر شما وجود دارد که وظیفه ارسال فرمان به موتور دستگاه را برعهده دارد بنابراین علت بوق یخچال می تواند در موارد بسیاری به دلیل خرابی برد یخچال باشد‌.

اگر بوق دستگاه قطع نمیشود حتما با مرکز تعمیرات البرز تماس بگیرید تا مشکل یخچال اسنوا را در کمترین زمان با اعزام متخصص در محل شما برطرف کنند.

یکی دیگر از دلایل بوق ممتد یخچال اسنوا بالا رفتن دما در یخچال است که باعث میشود دستگاه بوق بزند. ابتدا باید دلایل بالا رفتن دما را بررسی و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

تعمیر یخچال فریزر دوقلو اسنوا در کرج

یکی از محصولات پرطرفدار اسنوا یخچال فریزر های دقلو است که با دراختیار گذاشتن فضای زیاد بسیار مورد توجه کابران قرار گرفته است. خرابی یخچال فریزر های دوقلو اسنوا میتواند مشکلاتی همچون خرابی مواد غذایی را در بر داشته باشد و باید بسرعت نسبت به تعمیر آنها اقدا کرد.

اگر با هر گونه مشکل و آسیب در یخچال های دوقلو اسنوا مواجه شده اید و به دنبال یک مرکز تخصصی جهت عیب یابی و تعمیر هستید پیشنهاد ما به شما مجموعه بزرگ تعمیرات البرز است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352

تعمیر یخچال فریزر اسنوا مدل 0271gw

تعمیر یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل کوئین

تعمیر یخچال فریزر اسنوا مدل s3-0271sw

تعمیر یخچال فریزر پائین سری پرفکت s4-0262gw

تعمیر یخچال فریزر اسنوا سری فیت سفید

تمیر یخچال فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل s6-1190ss

تعمیر ساید بای ساید اسنوا مدل sn8-2261gw

تعمیر ساید بای ساید اسنوا مدل sn8-2028

مهم نیست دستگاه شما کدام مدل اسنوا است . متخصصین ما با علم روز و بهره گیری از دانش و تجربه بالا در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *