تعمیرات برند ها, نکات مهم

تعمیرات فوق تخصصی ساید بای ساید و یخچال بوش در کرج

تعمیر بوش کرج

یخچال و ساید بای ساید بوش یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت است و در ایران کاربران زیادی از این برند نامدار استفاده میکنند. بوش برند ساخت آلمان است و در هنگاه خرابی تعمیر آن بسیار مقرون به صرفه است. و میتواند به اقتصاد خانواده کمک کند.

تیم تعمیرات البرز بصورت تخصصی و با دانش روز میتواند میتواند مدل های مختلف یخچال و ساید بای ساید بوش را در محل شما و با نظارت کامل شما تعمیر کند. ما پس از تعمیر دستگاه شما گارانتی 6 ماهه خدمات ارائه میکنیم و همین امر باغث شده تا مشتریان ما با خیالی آسوده نسب به تعمیرات یخچال خود اقدام کنند.

آب سردکن بوش کار نمی کند؟

چند دلیل برای کار نکردن آبسرد کن یخچال بوش وجود دارد.

اول خرابی محرک یخچال فریزر بوش
محرک دیسپنسر قطعه ای است که کلید یا سوئیچ ها را برای ارسال ولتاژ به دیسپنسر فعال می کند. اگر محرک دیسپنسر آسیب دیده باشد، ممکن است نتواند کلید را فعال کند. محرک دیسپنسر را برای هر گونه آسیب بررسی کنید و در صورت لزوم با یک دستگاه جدید جایگزین کنید.

دوم لوله آب در درب منجمد است
برای تعیین اینکه آیا لوله تامین آب یخ زده است یا خیر، لوله را در پایین درب جدا کرده و هوا را از آن عبور دهید. اگر هوا از آن عبور نکند، این نشان می دهد که لوله تامین آب یخ زده است. اگر لوله تامین آب یخ زده است، آن را ذوب کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که فریزر در دمای مناسب نگهداری می شود. دمای فریزر باید از 0 تا 10 درجه فارنهایت حفظ شود. اگر فریزر خیلی سرد باشد، ممکن است خط آب یخ بزند.

یخچال بوش پر سر و صدا یا بلند است

تیغه فن یخچال بوش
اگر یخچال پر سر و صدا یا بلند است، به خصوص زمانی که یکی از درها باز می شود، ممکن است پره فن اواپراتور یا کندانسور مقصر باشد. ابتدا تیغه فن اواپراتور را در فریزر پشت پنل پشتی بررسی کنید. سعی کنید آن را با دست بچرخانید. اگر تیغه فن آزادانه نمی چرخد، بررسی کنید که آیا تیغه به چیزی ساییده شده است یا چیزی در تیغه گیر کرده است. علاوه بر این، تیغه فن کندانسور را در قسمت پشتی زیر یخچال بررسی کنید تا مشخص شود که آیا مانعی دارد یا خیر.

موتور فن اواپراتور یخچال بوشهنگامی که موتور فن اواپراتور در فریزر پشت پنل عقب از کار می افتد، اغلب صدای زیادی تولید می کند. این صدا با باز شدن درب یخچال بسیار بیشتر خواهد بود. اگر فن اواپراتور نویز دارد، آن را تعویض کنید.

اگر یکی از موارد بالا برای دستگاه شما رخ داده است میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تیم تعمیرات البرز بصورت شبانه روزی در خدمت شما است. نیروی های ما خستگی ناپذیر در حال خدمت رسانی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *